• وبلاگ : شيعه مذهب برتر Shia is super relegion
  • يادداشت : چه وحدتي؟؟؟ چه انسجامي؟
  • نظرات : 7 خصوصي ، 30 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    با نام خدا و سلام

    من هرگاه وبلاگي را مي يابم كه سخن از محبت و وحدت و همدلي مي راند، احساس آرامش مي كنم. من وقتي اين وبلاگ هايي را مي بينم كه به طور علني به خلفا ناسزا و لعن مي فرستند و هيچ توجه ندارند كه وبلاگ يك مكان عمومي است و اهل سنت هم به آن سرك مي كشند و اين مفسده هاي بزرگي به همراه دارد، من با مشاهده اين وبلاگ ها چون كسي مي شوم كه يك كتك سختي خورده باشد و وقتي به وبلاگ هاي انگشت شماري چون شما و آقا سعيد شمس مي آيم، احساس مي كنم، دارم استراحت مي كنم و دردهاي آن كتك ها را فراموش مي كنم.

    من به آقا سعيد يك پيشنهادي كردم و آن اين بود كه در سال اتحاد ملي و انسجام اسلامي بياييد و فرهنگ سازي و بسترسازي مناسبي براي وحدت انجام دهيد. مثلاً وبلاگ يا وبلاگ هايي را در زمينه وحدت راه اندازي كنيد. مسابقه هاي وبلاگ نويسي در اين زمينه پيش بيني شود. لينك باكسي براي شناسايي و معرفي وبلاگ ها و لينك هايي كه در زمنيه وحدت قلم مي زنند، تدارك گردد.

    بگذريم. من پستي با عنوان «عاشقي اساس وحدت اسلامي» نوشته ام و گفتمان هاي خواندي ميان من و مخالفان صورت گرفته است. اگر وقت شريفتان اجازه داد، نظري داشته باشيد، بر من منت نهاده ايد.

    موفق باشيد و عاشق

    پاسخ

    سلام عليکمممنون از اين همه لطف و محبّت شما نسبت به حقير . البته توصيف شما را نسبت به وبلاگ آقاي شمس قبول دارم امّا نسبت به وبلاگ خودم هرگز.امّا نسبت به پيشنهاد خوب شما بنده بطور حضوي با آقاي شمس صحبت کردم و در آينده ا ي نزديک خبرشو خدمت شما خواهم داد