• وبلاگ : شيعه مذهب برتر Shia is super relegion
  • يادداشت : نامه اي به پيامبري مظلوم
  • نظرات : 11 خصوصي ، 47 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام،
    از اينکه «ليست وبلاگ‌هاي به‌روز شده» را براي معرفي وبلاگ خوبتان به ديگر دوستان انتخاب کرديد متشکريم.
    بابت تأخير بررسي وبلاگتان عذر مي‌خواهم. گرفتاري‌هاي زندگي (خانوادگي، شغلي و تحصيلي) دليل اصلي اين بدقولي بود.
    لينک شما به صورت دائم به ليست ما اضافه شد و اميدواريم پس از اين دوستان جديدي از اين طريق با وبلاگ شما آشنا شوند.
    اين ليست که بيش از چهار سال از عمرش مي‌گذرد شامل حدود دوهزار لينک است که بر اساس زمان بروزرساني (آپديت) وبلاگ‌ها مرتب مي‌شود؛ يعني بعد از هربار نوشتن يادداشت جديد، لينک شما به صدر ليست خواهد آمد و در ليست (آبي) تا بيست و چهار ساعت بصورت پررنگ خواهد ماند.
    اين ليست به سه طريق به روز شدن وبلاگ شما را نمايش مي‌دهد. روش اول (ليست آبي) استفاده از سيستم پينگ خود ليست به همراه پينگ بلاگرولينگ است که بعد از هربار آپديت وبلاگ، بايد آنرا پينگ کنيد. روش بعدي (ليست صورتي) استفاده از فيد خروجي وبلاگ است که اخيراً اين امکان به سايت اضافه شده. روش سوم (ليست سبز) شامل وبلاگ‌هايي است که در سيستم بلاگرولينگ با موفقيت پينگ شده‌اند!
    پيشنهاد مي‌کنيم براي اعلام به روز شدن وبلاگ، آنرا پينگ نمائيد تا هم در ليست دوستانتان و هم ليست آبي و سبز نمايش داده شود. براي پينگ کردن کافيست بعد از آپديت (به روز رساني) و نوشتن يادداشت جديد، آدرس وبلاگ خود را در کادر مخصوص پينگ در بالاي صفحه اصلي ليست وارد کرده و بر روي دکمه «ارسال پينگ» کليک کنيد تا در عرض چند دقيقه، لينک شما به بالاي ليست بيايد و دوستان از يادداشت جديد در وبلاگتان مطلع شوند.
    شما مي‌توانيد با استفاده از فيد خروجي کل وبلاگ‌ها، بدون مراجعه به وبلاگ‌هاي ديگر، آخرين يادداشت‌هاي آنها را مطالعه کنيد. بديهي است يادداشت‌هاي وبلاگ شما هم در آن وجود دارد: http://feeds.feedburner.com/luw
    اگر هنوز يادداشت جديدي در وبلاگتان ننوشته‌ايد و مي‌خواهيد از وجود وبلاگتان در ليست مطمئن شويد، مي‌توانيد با جستجوي نام آن در صفحه کل لينک‌ها، آنرا بيابيد: http://update.1irani.com/indexall.php
    با تشکر