• وبلاگ : شيعه مذهب برتر Shia is super relegion
  • يادداشت : نامه اي به پيامبري مظلوم
  • نظرات : 11 خصوصي ، 47 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2   3   4      >
     

    سلام عليكم

    كي ميگه كه شيعه مذهب برتر است من نماز خواندن شما رو قبول ندارم قصد توهين به مذهب شما رو هم ندارم . توي كتاب دين و زندگي سال اول دبيرستان صفحه 132كتاب سخني از رسول خدا(ص) نوشته:(نمازهاي يوميه مانند چشمه ساري است كه مردم روزي پنج بار در آن شستشو مي كنند)در صورتي كه اهل تشيع فقط روزي سه بار وضو مي گيرند و نماز هاي پنج گانه اي را كه خدا گفته در پنج نوبت بخوانيد در سه نوبت مي خوانيد يكي از دوستان من هم شيعه است هميشه ميگه ما راحتيم نمازهامون رو يكي دو تا مي خونيم شما چي.

    هزاران دليل ديگه هم وجود دارد كه من از گفته آنها عاجزم.

    خوب متاسفانه چونكه خيلي از مسلمونها هم به چيزي از اسلام پايبند نيستند و خيلي از آدمها به چيزي از نشانه هاي انسانيت!!!

    به اميد....آمدنش!!

    + شيعه 

    سلام.

    يكي از مواردي كه ما شيعيان بدان معتقديم توسل جستن به معصومين ميباشد. جناب خانگل زاده ايه در قران داريم كه به اين موضوع اشاره كرده باشه؟؟؟اگه داريم ادرسش رو مشخص ميكنيد لطفا؟؟؟ منتظرم.

    پاسخ

    بنام خدا سلام بزرگوار ممنون از حضور سبزتان.در آيه شريفه «يَـأَيُّهَا الَّذِينَ ءَامَنُواْ اتَّقُواْ اللَّهَ وَ ابْتَغُواْ إِلَيْهِ الْوَسِيلَةَ» (مائده ، 35) واژه «وسيله» ، مطلق امورى است كه انسان به سبب آن ها به خداوند نزديك مى شو د و توجه به پيامبر(ص)و ائمه اطهار(ع) مى تواند از مصدايقِ آن باشد ; در حقيقت ، يكى از دستورات خداوند ، با پيامبر(ص)و اهلبيت ايشان(ع) بودن و به آن بزرگوران توجه نمودن است .

    بسم الرب الحسين عليه السلام

    سلام

    ياعلي مدد.

    پاسخ

    بنام خدا عليکم السلام . دوست عزيز ...ممنون از لطفتان.التماس دعا
    سلام،
    از اينکه «ليست وبلاگ‌هاي به‌روز شده» را براي معرفي وبلاگ خوبتان به ديگر دوستان انتخاب کرديد متشکريم.
    بابت تأخير بررسي وبلاگتان عذر مي‌خواهم. گرفتاري‌هاي زندگي (خانوادگي، شغلي و تحصيلي) دليل اصلي اين بدقولي بود.
    لينک شما به صورت دائم به ليست ما اضافه شد و اميدواريم پس از اين دوستان جديدي از اين طريق با وبلاگ شما آشنا شوند.
    اين ليست که بيش از چهار سال از عمرش مي‌گذرد شامل حدود دوهزار لينک است که بر اساس زمان بروزرساني (آپديت) وبلاگ‌ها مرتب مي‌شود؛ يعني بعد از هربار نوشتن يادداشت جديد، لينک شما به صدر ليست خواهد آمد و در ليست (آبي) تا بيست و چهار ساعت بصورت پررنگ خواهد ماند.
    اين ليست به سه طريق به روز شدن وبلاگ شما را نمايش مي‌دهد. روش اول (ليست آبي) استفاده از سيستم پينگ خود ليست به همراه پينگ بلاگرولينگ است که بعد از هربار آپديت وبلاگ، بايد آنرا پينگ کنيد. روش بعدي (ليست صورتي) استفاده از فيد خروجي وبلاگ است که اخيراً اين امکان به سايت اضافه شده. روش سوم (ليست سبز) شامل وبلاگ‌هايي است که در سيستم بلاگرولينگ با موفقيت پينگ شده‌اند!
    پيشنهاد مي‌کنيم براي اعلام به روز شدن وبلاگ، آنرا پينگ نمائيد تا هم در ليست دوستانتان و هم ليست آبي و سبز نمايش داده شود. براي پينگ کردن کافيست بعد از آپديت (به روز رساني) و نوشتن يادداشت جديد، آدرس وبلاگ خود را در کادر مخصوص پينگ در بالاي صفحه اصلي ليست وارد کرده و بر روي دکمه «ارسال پينگ» کليک کنيد تا در عرض چند دقيقه، لينک شما به بالاي ليست بيايد و دوستان از يادداشت جديد در وبلاگتان مطلع شوند.
    شما مي‌توانيد با استفاده از فيد خروجي کل وبلاگ‌ها، بدون مراجعه به وبلاگ‌هاي ديگر، آخرين يادداشت‌هاي آنها را مطالعه کنيد. بديهي است يادداشت‌هاي وبلاگ شما هم در آن وجود دارد: http://feeds.feedburner.com/luw
    اگر هنوز يادداشت جديدي در وبلاگتان ننوشته‌ايد و مي‌خواهيد از وجود وبلاگتان در ليست مطمئن شويد، مي‌توانيد با جستجوي نام آن در صفحه کل لينک‌ها، آنرا بيابيد: http://update.1irani.com/indexall.php
    با تشکر

    سلام

    شهادت حضرت زهرا(س) «به روايتي» و رحلت حضرت فازمه معصومه (ع) رو به شما و كليه شعيان تسليت عرض مي كنم./

    همين

    مال من و حسن!!!

    سلام دوست عزيز. شهادت بانوي آسماني، کريمه اهل بيت (ع)، خانوم فاطمه معصومه را به همه شيعيان و دوستداران ايشان تسليت عرض مي کنيم. با اين اميد که گوشه چشمي به همه مون داشته باشن.التماس دعاي خير...

    نشان لياقت عشق

    فرمانروايي که مي کوشيد تا مرزهاي جنوبي کشورش را گسترش دهد، با مقاومتهاي سرداري محلي مواجه شد و مزاحمتهاي سردار به حدي رسيد که خشم فرمانروا را برانگيخت و بنابراين او تعداد زيادي سرباز را مامور دستگيري سردار کرد. عاقبت سردار و همسرش به اسارت نيروهاي فرمانروا درآمدند و براي محاکمه و مجازات با پايتخت فرستاده شدند.

    فرمانروا با ديدن قيافه سردار جنگاور تحت تاثير قرار گرفت و از او پرسيد: اي سردار، اگر من از گناهت بگذرم و آزادت کنم، چه مي کني؟

    سردار پاسخ داد: اي فرمانروا، اگر از من بگذري به وطنم باز خواهم گشت و تا آخر عمر فرمانبردار تو خواهم بود.

    فرمانروا پرسيد: و اگر از جان همسرت در گذرم، آنگاه چه خواهي کرد؟

    سردار گفت: آنوقت جانم را فدايت خواهم کرد!

    فرمانروا از پاسخي که شنيد آنچنان تکان خورد که نه تنها سردار و همسرش را بخشيد بلکه او را به عنوان استاندار سرزمين جنوبي انتخاب کرد.

    سردار هنگام بازگشت از همسرش پرسيد: آيا ديدي سرسراي کاخ فرمانروا چقدر زيبا بود؟ دقت کردي صندلي فرمانروا از طلاي ناب ساخته شده بود؟

    همسر سردار گفت: راستش را بخواهي، من به هيچ چيزي توجه نکردم. سردار با تعجب پرسيد: پس حواست کجا بود؟

    همسرش در حالي که به چشمان سردار نگاه مي کرد به او گفت: تمام حواسم به تو بود. به چهره مردي نگاه مي کردم که گفت حاضر است به خاطر من جانش را فدا کند!

    سم

    دختري ازدواج کرد و به خانه شوهر رفت ولي هرگز نمي توانست با مادرشوهرش کنار بيايد و هر روز با هم جرو بحث مي کردند.

    عاقبت يک روز دختر نزد داروسازي که دوست صميمي پدرش بود رفت و از او تقاضا کرد تا سمي به او بدهد تا بتواند مادر شوهرش را بکشد!

    داروساز گفت اگر سم خطرناکي به او بدهد و مادر شوهرش کشته شود، همه به او شک خواهند برد، پس معجوني به دختر داد و گفت که هر روز مقداري از آن را در غذاي مادر شوهر بريزد تا سم معجون کم کم در او اثر کند و او را بکشد و توصيه کرد تا در اين مدت با مادر شوهر مدارا کند تا کسي به او شک نکند.

    دختر معجون را گرفت و خوشحال به خانه برگشت و هر روز مقـداري از آن را در غـذاي مادر شوهـر مي ريخت و با مهرباني به او مي داد.

    هفته ها گذشت و با مهر و محبت عروس، اخلاق مادر شوهر هم بهتر و بهتر شد تا آنجا که يک روز دختر نزد داروساز رفت و به او گفت: آقاي دکتر عزيز، ديگر از مادر شوهرم متنفر نيستم. حالا او را مانند مادرم دوست دارم و ديگر دلم نمي خواهد که بميرد، خواهش مي کنم داروي ديگري به من بدهيد تا سم را از بدنش خارج کند.

    داروساز لبخندي زد و گفت: دخترم ، نگران نباش. آن معجوني که به تو دادم سم نبود بلکه سم در ذهن خود تو بود که حالا با عشق به مادر شوهرت از بين رفته است.

    سلام. ما تازگي ها از بلاگفا به جمع پارسي بلاگي ها اومديم.وقت كردين به خونه پرنده ها هم يه سري بزنين و اگه موافق بودين تبادل لينك داشته باشيم.مويد باشيد.

    شكر توران به قلب سرزمين ما رسيد رستمو گودرز كو؟ اسفندياران را چه شد؟!

    سلام دوستان عزيز
    وبلاگ دوره اخرالزمان فقط به دليل اعتراض به مدير بلاگفا به دليل پيگيري نكردن وبلاگهاي ضد ديني ايجاد شد . منتظر همراهي شما در اين اعتراض ميباشيم...
    يامهدي ادركني[گل]

    خداوند متعال بندگان غيرتمند خود را دوست دارد حضرت محمد (ص)ه

    سلام دوست عزيز
    وبلاگ جمعه هاي سوت كور به كار خودش ادامه ميده در پارسي بلاگ
    با عنوان اعتراض به مديريت بلاگفا
    اگه كه لينك منو توي وبلاگتون دارين لطف كنيد و درستش كنيد (فقط آدرسشو) و به منم خبر بدين تا

    شما رو لينك كنم
    موفق باشي
    ياعلي[گل]

    بسم الرب الحسين عليه السلام

    سلام

    بي شك ،حضرت مسيح عليه السلام فرياد برآورده كه:اينها پيروان من نيستند ،پيروان هواي نفس و شيطانند....آري ...بي شك چنين است...

    التماس دعا

    يا علي مدد.

    سلام اميدوارم اين موج به گوش همه مسيحي هاي دنيا برسد و درد دل منو تو رو بفهمند

    و آري
    بشكن اين سكوت را بشكن

    ناله وا محمدا سر نمي دهم! ناله وا اسلاما سر نمي دهم!



    پيش از اين هم جسارت ها ديده بوديم … از دشمن جز اين توقعي نيست.
    اما فرياد سر مي دهم اي مسلمانان مسلماني چه شد ؟
    بياييد باز هم قرآن را لب طاقچه بگذاريم تا گريت ويلدرزها -با سي روز سابقه مطالعه قرآن- جسارت اين را بيابند كه در عرض يك فيلم پانزده دقيقه اي تمام باور هايتان را زير سوال ببرند!!

       1   2   3   4      >