تسبیح دیجیتال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 

به نام خدا و سلام
همزمان با عيد بزرگ الهي، عيد سعيد غدير، حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب در ديدار مردم قم، ضمن تبريک اين روز فرخنده، واقعه غدير را نشان دهنده عظمت، جامعيت و آينده نگري اسلام دانستند و تصريح کردند: امروز مهم ترين وظيفه مسلمانان به ويژه علما، روشنفکران، بزرگان و سياستمداران آنان تلاش براي وحدت بيش از پيش مسلمانان، کمک به رشد بيداري اسلامي و پرهيز از اختلاف و تفرقه در جهان اسلام است.
حضرت آيت الله خامنه اي، اقدام پيامبر بزرگوار اسلام (ص) را در منصوب کردن شخصيتي منحصر به فرد و ممتاز در همه ابعاد، در روز غدير خم، نصبي الهي و اتمام و اکمال دين اسلام با نشان دادن نقشه راه پس از پيامبر اسلام (ص) خواندند و افزودند: انتصاب چنين شخصيتي در روز عيد غدير نشان دهنده نماد زعامت و رهبري امت اسلامي در طول زمان است.
ايشان با تأکيد بر اينکه چنين واقعه مهمي نبايد بهانه اي براي ايجاد اختلاف ميان مسلمانان و تضعيف اسلام باشد خاطرنشان کردند: دشمن مي خواهد مسئله غدير را به زمينه اي براي برادر کشي و جنگ و خونريزي ميان مسلمانان تبديل کند و به کمتر از اين هم راضي نمي شود، بنابراين شيعيان نبايد کوچک ترين اظهار نظر يا حرکتي انجام دهند که به اين توطئه کمک کند، ضمن آنکه برادران اهل سنت نيز بايد هوشيار و مراقب سوء استفاده دشمنان از تعصبات و احساسات مذهبي باشند.
حضرت آيت الله خامنه اي با اشاره به شکست سياستهاي امريکا در عراق، افغانستان، لبنان و فلسطين و اذعان سياستمداران امريکايي به اين شکست افزودند: با توجه به اين ناکاميها، قدرتهاي استکباري و در رأس آن امريکا، براي مقابله با موج روزافزون بيداري اسلامي که منشأ آن برافراشته شدن پرچم جمهوري اسلامي در ايران است، به ايجاد اختلاف ميان شيعه و سني روي آورده اند بنابراين دنياي اسلام به ويژه روشنفکران و علماي مسلمان بايد به آگاه سازي قشرهاي مختلف همت، و بر لزوم اتحاد و برادري مسلمانان تأکيد جدي کنند.

سلام. همون طور که مي دونين ديگه از حالا به بعد بايد به هم ديگه سر بزنيم. چون اگه حواستون بود، در آخر دعا گفتيم که ساقط شده همه حقوق مگر دعا و شفاعت و زيارت. من که سر قولم هستم. هم بهتون سر مي زنم(حضوري که ميسر نيست اما بالاخره خوبه که اينترنت هم اختراع شد!!!!) و هم براتون دعا مي کنم. براي شفاعتشم ديگه من بايد آويزون شما بشم. راستي يه مطلب جديد زدم:

بود سنگر بهترين ماواي من آه جبهه کو برادرهاي من؟؟؟

منتظر وفاي به عهد و حضور داغتون هستم!!...

بسم الله الرحمن الرحيم
يا رب الحسين بحق الحسين اشف صدر الحسين بظهور الحجه
السلام عليک يا ابا عبد الله
اين حسين کيست که عالم همه ديوانه اوست
ان الحسين مصباح الهدي وسفينه النجاه
التماس دعا

سلام دوست عزيزم.

عيد ولايت و امامت بر شما مبارك باشد.

اميدوارم كه روزهاي خوبي در پيش داشته باشيد.

راستي تا محرم چيزي نمانده است. خود را آماده كنيم.

آمدم كه عيد را تبريك بگويم. موفق باشيد.

سلام
ضمن عرض تبريك بمناسبت عيد غدير

ختم زيارت عاشورا و صلوات تا اربعين حسن نظري

لطفا به بقيه هم اين لينك رو اعلام كنيد
التماس دعا