• وبلاگ : شيعه مذهب برتر Shia is super relegion
  • يادداشت : ايمان وادب لازمه اتحاد
  • نظرات : 8 خصوصي ، 3 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام دوست عزيز

    من قصد دارم كه براي حضرت مهدي (عج) طرح دعايي برگذار كنم و از شما درخواست دارم كه در اين كار مهم و خداپسند مرا ياري كنيدواين طرح را در وبلاگتان كپي كنيد. اين طرح قراراست در تاريخ 18 /4/1388اجرا شود . اگر تمايل به همكاري داريد حداكثر تا دو روز ديگر به من اطلاع دهيد تا با شما هماهنگ شوم.در ضمن از طريق نظرات وبلاگ به من اطلاع دهيد و آي دي مرا اد كنيد.با تشكر.

    ايميل:arbab_sayeh@yahoo.com

    وبلاگ:http://saheledoor.parsiblog.com

    اللهم عجل لوليك الفرج

    سلام

    بهاي وصل تو گر جان بود خريدارم يا حسين

    وبي زيبا و پر محتوايي داريد . قابل تقدير است خدا قوت .

    ليلة القدر قدوم شما را با بيش از 1500 مطلب متنوع ديني و مذهبي گرامي ميدارد . در ضمن جهت ترويج مذهب تشيع مطالب اين وب سايت در اختيار همگان جهت كپي برداري و نشر آن در وبسايتها قرار دارد . اميد است اين وبسايت مورد استفاده عموم قرار بگيرد .

    موفق و مويد باشيد .

    سلام عليکم
    بنده الشيعه مديروب سايت ديار عاشقان"روشنگري مکتب تشيع"هستم
    از وبلاگ شيعه مذهب برتر بازديد نمودم بسيار عالي بود. بسيار از وبلاگ شما لذت بردم هم زيبايي محتوايي و هم زيبايي ظاهري وبلاگ شما.
    ان شاءالله اميد وارم در آينده بيشتر با شما رابطه داشته باشيم. اميد وارم در ادامه در کارتان موفق مويد باشيد.
    حال از شما عزيزان در پايگاه شيعه مذهب برتر مي خواهم لطف کنيد به وب ما سر بزنيد و ما را از نظرات عالمانه خود بهرمند سازيد.
    و اينکه دوست داريم شما هم ما به ما لينک دهيد و ما را در اهداف مقدسه ياري نماييد..
    در ضمن پايگاههاي سلام شيعه،مطالعات شيعه شناسي،تشيع نيوزو بچه هاي قلم هم به ما لينک داده اند و پايگاه اطلاع رساني شيعيان هم در آينده بعد تغييراتي که قرار است در سايتشان انجام دهند ما را لينک خواهند کرده+ پايگاههاي شيعي ديگر.
    آشنايي با ديار عاشقان:
    وب سايت ديار عاشقان در زمينه "روشنگري مکتب تشيع"فعاليت خود را شروع کرده که حول محور تشيع به موضوعات ديگري همچون فرق و مذاهب(اهل سنت،وهابيت،صوفي و يهود)، فرق منحرف ، مناظرات ، کتابخانه ديار عاشقان(شامل کتب کم حجم اسلامي و شيعي )، دشمن شناسي،تهاجم فرهنگي،ايثار و شهادت،صوت و فيلم و عکس هاي متناسب با موضوعات وب مي پردازد.
    از امکانات وب مي توان به بخش هاي نيازمنديها که شامل هزاران سايت مرجع و منبع در موضوعات مختلف و بخش پايگاههاي برتر که شامل برترين سايتهاي جهان اسلام و تشييع مي باشد ،لينک بزرگترين خبر گزار يها (براي اطلاع کاربران از جديد ترين اخبار جهان تشيع و......)،اطلاعات عمومي ،کتابخانه و نيز امکاناتي زيادي که به منظور راحتي کاربران در وب طراحي شده مي توان اشاره کرد.
    ديار عاشقان با نظر به محدوديت سرويس وب در دنيا سعي بر آن داشته با طراحي و ويرايش قالب به شکلي زيبا و جذاب و قرار دادن امکانات فراوان در وب کاري بس زيبا و در خور شان انجام دهد.
    و ضمنا تمامي مطالب وب سايت داراي منابع موثق مي باشد.
    خواهشمند است نتيجه را حتما بوسيله پيام اطلاع دهيد
    لوگو:
    http://tashaio.com/Forum/d-asheghan/logo2.gif
    و من الله توفيق