• وبلاگ : شيعه مذهب برتر Shia is super relegion
  • يادداشت : حسين در نگاه غير شيعه
  • نظرات : 2 خصوصي ، 13 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام عليکم

    عزادارياتون قبول

    به روزم با: خدايي که اصل را فداي فرع کرد...




    سلام عزيزم

    خوب بود نشنيده بودم

    آپم

    هر که دارد هوس کرب و بلا بسم الله

    جهد تا روز ظهور پسر آل الله

    "يا حسين" گفتن ما نيست همين يک دو سه روز

    پرچم آل علي بر سر ما هر شب و روز

    چادر زينبيان را علم عاشوراست....

    گام آخر

    از: dr.koruosh_ benlad (k_benlad@yahoo.com)
    آدرس:تهران ميدان بهارستان كوچه شهيد نصرالله جوركش بن بست يكم پلاك 66 ط 2 واحد 4 منزل استيجاري
    کدپستي:1141836695
    تلفن تماس:9127189745
    متن:
    باسمه تعالي نجات در صداقت وراستگويي است (امام صادق(ع)) من يك دكتر ومعتقد قلبي وعملي به مقام معظم رهبري ودولت نهم بوده وهستم وخواهم بود، هر چند با24 سال سابقه كاردر وزارت آموزش وپرورش همچنان يك كارشناس ساده مرا عقب نگه داشته اند وبه يك فرد فوق ديپلم آموزش ابتدايي پست هاي كليدي ورده بالا داده اند ولي به عنوان يك جانباز رزمنده وفادار به دولت نهم حتي نمي گذارند صدا ياحرفمان را به گوش دوستانمان بخصوص سرپرست جديد وزارت آموزش وپرورش برسانيم والبته اين مطلب ذيل را كه برايتان مي فرستم از سر دلسوزي است وبنده به عنوان جان نثار دولت نهم حاضر به هر گونه فداكاري انقلابي مي باشم . شمارابه اين ماه عزيز وعزيز زهراء (س) به خواست برحق نيروهاي وفادار به اهداف بلنددولت نهم رسيدگي واقعي وفوري نماييد؛ بشرط آنكه شما هم ما رادريابيدومرا نيز در خدمتگزاري وخدمت رساني در جمهوري اسلامي وانتصاب در پست هاي كليدي وزارت آموزش وپرورش ياري ومدد نماييد : به اطلاع مي رساند دهها نفرازكاركنان حوزه ستادي وزارت آموزش وپرورش حق الزحمه انتخابات آذر 1385 خودرا عليرغم نامه نگاري وتهيه طومار ومستندات قانوني كه تحويل دكتر رياض مصباحي مقدم آيت الله جنتي دكترداودي بذرپاش رييس جمهور بازرسي كل كشور شبكه خبراستان تهران دكترعليرضا علي احمدي پورمحمدي جرايد مختلف داده اند، متاسفانه تاكنون كسي جوابگو نبوده ونيست ؟؟؟ آيا حق الزحمه حوزه ستادي در اين طرح 2 فوريتي لحاظ گرديده است؟؟؟

    سلام

    سلامي به گرمي خون غلتيده شده شهيدان

    سلام به تو نه به دشمنانت

    وبلاگت خيلي خوبه

    ولي اگه مطلب ها رو تو ادامه مطلب بگذاري خوب مي شه

    واما اگه يه روزي يا يه زماني وقت پيدا كرديد به كلبه ما هم سربزنيد

    سلام متاسفانه در معارف شيعه اغلب از 57 سال عمر مبارك امام حسين(ع) تنها همين ده روزش را مي شناسند و از بقيه زندگاني ايشان چيزي نمي دانيم.

    به هر حال

    يك پيشنهاد براي شما داشتم :

    از شما وبلاگ نويس محترم دعوت مي شود تا در حركت وبلاگي "پيام عاشورا"

    شركت نمايند.

    چه بنويسيم ؟

    "چه درسي از عاشورا گرفته ايد؟ و رمز ماندگاري عاشورا را چه مي دانيد ؟"

    ما وبلاگ نويسان قسمتي از وقت خود را به ويلاگ نويسي اختصاص مي دهيم، چه خوب است كه در اين صفحاتي كه مي نويسيم گامي در جهت ثبت معارف اهل بيت(عليهم السلام) بنويسيم تا بلكه مورد قبول امام زمان(عج) قرار بگيرد.

    اين نگاشته ها را تقديم مي كنيم به بانوي كربلا حضرت زينب(س) تا مرهمي باشد بر غم هايش
    و اينكه بداند هر چند ما آن روز نبوديم تا برابر دشمنان بايستيم
    اما امروز بيداريم و اين بيداريمان را از عاشورا مي دانيم.

    اگر مطلبي نگاشتيد در قسمت نظرات اعلام كنند تا به مطلب وبلاگتان لينك داده شود.

    دوست عزيز از نوشته ات خوشم اومد. ولي ايكاش منبع نقل قول ها رو هم مي نوشتي . تو اين هجوم خرافات باور کردن اين جور چيزا يه خورده سخت شده. بخصوص وقتي اون بالا نوشتي "شيعه مذهب برتر" خيلي ها فکر مي کنن که با يه وبلاگ تندرو طرف هستند و اعتمادشون به نوشته ها ممکن کم بشه !

    + عزتمند 

    سلام بر شما

    السلام عليك يا اباعبدالله الحسين(عليه السلام)

    ممنون از مطلب جالبتون

    با سلام . مطلب زيبايي بود .
    با عرض تسليت به مناسبت ايام سوگواري سرور و سالار شهيدان اباعبدالله الحسين (ع) ،مطلب جديد و سه قالب جديد به مناسبت اين ايام را تقديم مي كنم.

    باز نواي گرم محرم ، سرماي زمستان را در هم نورديد . شور حسيني با مهر علوي در آميخته شد و جاني دوباره به عالم امکان بخشيد ؛ در حاليکه جهان هستي همچو برگ خزاني،اسيرزمستان سرد بي حيايي شده بود .
    اما اکنون آب طاهر عزاي حسين (ع) زنگار چرکين فساد را از روح و جان بشر ميزدايد وعشق حسيني و رشادت زينبي زانوهاي خم و کمر کمان انس و جن را دوباره استوار مي کند .
    مولاي من حسين ؛ اگرچه سرتا پاي آلوده و غرق در گناهم ، روي سياهم و قلب سنگم به نداي ملکوتيت پاسخ نمي دهد ؛ ادعاهايم گوش فلک را کر مي کند در حاليکه خود مي دانم من در اين زمان زاده شده ام که دروغ بگويم که يار توام .........

    منتظر قدومتان هستم.

    با عرض سلام و خسته نباشيد خدمت شما دوست عزيز که در عرصه ي اطلاع رساني و خدمت به دين مي کوشيد؛

    از شما درخواست مي کنم که در اسرع وقت به وبلاگ اسلام حقيقي سري بزنيد تا نتايج تحقيقات خود را در رابطه با دشمنان مهدويت با عنوان «فراماسونري: دجال آخرالزمان» خدمت شما ارايه نماييم .اميد است که کمکي هر چند کوچک به منتظران موعود عصر (عج) در رابطه با شناخت نشانه هاي ظهور شود. ان شا الله در اين مقاله ها خواهيد ديد که تشکيلات فراماسونري شباهت هاي اعجاب آوري با آن چه که در باب دجال در روايات اسلامي آمده است ، دارد که اين شباهت ها حتي شامل يک چشم بودن دجال، يهودي بودن او، فتنه در بيت المقدس و ... نيز مي شود که اين مسايل در قالب عکس ها و فيلم هاي بيشماري بيان شده اند. لطفاً در صورتي که مطالب مقالات را مفيد دانستيد ديگران را نيز به خواندن آن ها دعوت کنيد و يا اين مقالات را با حفظ امانت کپي نماييد. زيرا همان طور که خواهيد ديد متاسفانه وقت تنگ است و دشمنان اسلام تلاش دارند تا سال ???? حکومت جهاني شيطاني را تشکيل دهند. اين مساله اهميت اطلاع رساني هرچه سريعتر را بيشتر نشان مي دهد. پس لطفاً به ما در نشر اين مطالب ياري رسانده و بدانيد که ان شا الله ظهور نزديک است و با زمينه سازي نزديکتر مي شود.

    تمامي مطالبي که در مقالات مي آيند مستند و جدي هستند و در اين مقالات از فيلم ها و عکس هاي متعددي استفاده شده است. بنابراين خواهشمنديم که در آن ها تامل بفرماييد.

    لازم به ذکر است که در اين مقاله، به ترفند هاي فراماسونري در تشکيل حکومت جهاني شيطاني نيز پرداخته شده است که از جمله ي اين ترفند ها مي توان به پيشگويي هاي دروغين نوستراداموس، فيلم 300، نبرد کذايي آرماگدون و ... نيز پرداخته شده و ارتباط اين مسايل با فراماسونري نيز با اسناد و دلايل معتبر بيان شده است. بنابراين خواهشمنديم که همه ي بخش هاي مقاله را مطالعه فرماييد. پيشاپيش از سنگين بودن وبلاگ به دليل حضور عکس هاي زياد در مقالات، عذرخواهي مي نمايم.


    با تشکر


    خادم الامام (عج)

    اَلسَّلامُ عَلَي الباكينَ عَلَي الحُسَين(ع)
    و واي بر ما كه اسم شيعه بر خود گذاشته و هنوز در بيان اصل فلسفه عاشورا مي لنگيم.

    التماس دعا.

    يا علي.

    + طيبه س 

    سلام خسته نباشيد برادر گرامي

    بسيار مطالب آموزنده و روح نوازي بودن به شخصه لذت بردم و فايده.

    موفق باشيد در سايه مولا

    + هيچ كس 

    با سلام

    خوب بودن دليل خدا بودن نمي شود

    خدا ما بين خود و شما فاصله و واسطه قرار نداده شما هم قرار ندهيد

    خدا همهء ما را هدايت فرمايد

    سلام حاجي
    خدمت رسيدم عرض کنم که ما خيلي مخلصيم
    دربستي
    مطلب زيبايي بود
    کاش ما هم مثل اون خارجي ها يکم امام حسين رو بشناسيم ... بجاي شناختن علم و کتل و زنجير و ...
    .
    قم و جمکران نمي آييد؟
    http://vasle.com
    جاري باشيد
    يا حق